monsterhighs

Alla inlägg under juni 2013

Bye

Av Alma Gustafsson - 26 juni 2013 00:33

SRY FOR INGA INLÄGG FRÅN MIDSOMMAR DAGEN   

men Jag har laddat upp awesome bilder

på monsterhighs yeeeh!

men måste nu sova bye

  

Har också en sån hära docka ^^!! KAWAII ^_^

 

Av Alma Gustafsson - 19 juni 2013 19:02

Hej alla monsterhighs fens!   

kommer kanske inte blogga imorgon för då är

det midsommar och så men ni nya kan väl kolla alla inlägg jag la

upp igår så hörs vi!


/Alma xoxo

 

Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 16:38

Jag blev as nöjd med bilderna jag tog

specilt den första loveit      

Min andra docka  


Det här är en av mina favorit tidning av monster high den blev

så bra ritad och så och bra sidor och sånt ;D  

Hej då / Alma

 

Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 15:52

Kollar på tv och kollar på en monster high blogg yeah!    

har räknat alla mina monster highs och jag har

11 monster highs nu

coolt va men jag köper för med mina egna pengar   

och sparar jätte mycket så jag kan köpa cleo!

här är min docka på frankie i sommarloken

 

Här är en bild på Mia Ja jag vet att hon inte heter det i monster high men hon

hade ett krånglit namn som jag inte kommer ihåg  så

jag kallar henne Mia 

 

Hej då / Alma

 



Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 15:47


åhh... jag har alltid velat ha cleo

hon är så snygg men

'ändå fräk självisk men endå söt

och oftas rolig

      

Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 15:39

Jag bjuder på en monster high film nuh!

Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 15:28

Hihi idag ska jag ta lite foton på mina monster highs

Jag har designat bloggen och fixat en as cool pil och

hoppas att ni blir nöjda med designen

jag tänkte vissa en bild jag tog igår   

 

Av Alma Gustafsson - 18 juni 2013 15:09

Hej alla monster high fens!   

detta är min nya blogg och jag älskar

monster high! go go   

Jag hoppas ni gilllar min blogg min favorit

monster high är clawdeen wolf!

hon är så cool och söt och påminner lite om mig

Jag hoppas ni gillar min blogg

KRAM!   

 

Presentation


Hej,Jag är en tjej som heter Alma och älskar Monster high!!

Va dig själv och låt ingen bestämma över dig!

 

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jack Skellington - Nightmare Before Christmas

Skapa flashcards